Hos Humlebo Gruppen er det vigtigt for os at have egne folk, der varetager kontakten til lejerne. På den måde sikrer vi en troværdig dialog og bedst mulig tryghed for vores beboere.
I fem år har Finn Tange været ejendomsinspektør hos Humlebo Ejendomme. Er der en vandhane, der er gået i stykker eller har du mistet din nøgle – ja så er Finn altid klar til at hjælpe. Det er også ham, de kommende lejere møder den dag, de overtager nøglerne.
”Inden et indflytningssyn plejer jeg lige at køre ud og gennemgå lejligheden, hvis der er nogle småting. Er der noget, der lige skal pletmales, eller noget der skal rengøres det sidste,” fortæller Finn Tange.
Hos Humlebo Gruppen er det vores eget personale, der står for kontakten til lejerne. Om det er i telefonen, når der bliver ringet til kontoret, eller når nogen rykker ud til et køleskab, der er stået af. Så er det en medarbejder fra Humlebo.
Alle er glade, den dag de får nøglen
Og en af de mange opgaver, Finn Tange har, er indflytningssyn. Han gennemgår lejemålet en ekstra gang, inden lejeren kommer, tager billeder og udfylder indflytningsrapporten på forhånd.
”Så skal lejeren ikke stå og vente på det alt for længe.”
Og det er en af yndlingsopgaverne at køre ud til et tomt lejemål med nøgler og indflytningsrapport i tasken og modtage forventningsfulde lejere, der er klar til at flytte ind.
”Det er jo glade folk, man har med at gøre. Det er mennesker, der har glædet sig til at flytte ind i vores lejlighed. Så det er en god opgave som inspektør,” siger Finn Tange fra Humlebo.
Mød Finn Tange på farten i videoen.